Yildiz Kaplan - Bizim Bu Ask dinle izle sarkisozu

Hanimiş sevgilim nerdeymiş
Nereden geliyormuş böyle
Sana fazla tölerans tanıdım
Büsbütün haksızmıyım sence
Çocuklaştım ağırlaştım
Görmeyince yalnızlaştım
Kapılarda ağaç olayım
Dert üstüne dert bende
Bakıyorum keyfin yarinde
Çatıyorum her önüme gelene
Cezalandırma beni
Kırmızı kartlar gösterme

Bizim bizim bizimdir bu aşk
Onun bunun degildir bu aşk
Güzel güzel akışkan değil
Kolay kolay bulunmaz bu aşk

Bizim bizim bizimdir bu aşk
Onun bunun degildir bu aşk
Dut gibi aşık oldum sana
Aşık eşittir acı demektir
Aşk

Bir senden yana oldum
Bir benden yana durdum
Bu aşkın bir yanını
Hem acı hem güzel buldum
Çocuklaştım ağırlaştım
Görmeyince yalnızlaştım
Kapılarda ağaçmı olayım
Neden bana tavır takındın
Bakıyorum keyfin yarinde
Çatıyorum her önüme gelene
Cezalandırma beni
Kırmızı kartlar gösterme

0 comments: