Yasar - Divane dinle izle sarkisozu

hele bir anla aski zamanla
kislar bahara doner gibidir
var mi dunyada askindan baska
yandi derken soner gibidir

her derdime yar ortagim olda
gokten melekler iner gibidir o zaman
kar mi dunyada bin yil yasansa
yoklugunda cehennem gibidir

sana yine muhtacim
gel benim bastacim yar
bana yine sen lazimsin
gel benim sultanim yar

ay aman yar sana
soylemeliyim icimde tutamam yar
tutamam yar unutamam yar
olum var dunyada

yeri gogu deldin yar
bana geri geldin mi yar
bana divane diyorlar
yok artik uslandim yar

hele bir anla aski zamanla
kislar bahara doner gibidir
var mi dunyada askindan baska
ask sevdigim sehirler gibidir

her derdime yar ortagim olda
gokten melekler iner gibidir o zaman
al askimi yar ah ver askini yar
ask kisin dogan gunesler gibidir

0 comments: