Fikret Kizilok - Gonul

Bunca yil herkesten kactin
En sonunda buldum sandin
Ansizin icini actin
Yapma dedim yaptin gonul.
Gozleri senden uzakti
Farkedilmez bir tuzakti
Sana boylesi yasakti
Yapma dedim yaptin gonul.
O bir yolcu sen bir hanci
Gordugun en son yalanci
icinde ki derin sanci
Gitmez dedim kaldi gonul.
Sen istedin ben dinledim
Senden ayri olmaz dedim
En sonunda bende sevdim
Simdi beni kurtar gonul.
Gozlerin bakar da gormez
Ellerin tutar da bilmez
Gece gunduz farkedilmez
Demedim mi sana gonul?
Sabahin tam ucundesin
Dertlerin en gucundesin
Hala onun pesindesin
Gitme dedim gittin gonul.
Boylesi sevdigin icin
Bir kordugum oldu icin
Agliyosun icin icin
Demedim mi sana gonul?
Sen istedin ben dinledim
Senden ayri olmaz dedim
En sonunda bende sevdim
Simdi beni kurtar gonul!!!

0 comments: